piątek, 4 sierpnia 2017

50 urodziny Beaty.

Witam Was wakacyjnie.
Dzisiaj mój dzień inspiracji dla Magicznej Kartki.
Przygotowałam dla Was kartkę w pudełku z okazji urodzin pani Beaty.
 Intensywne, soczyste kolory. Kontrastowe połączenia.
Ostatnio mój syn stwierdził,że również lubi kontrastowe połączenia.
 Jak miło mieć kogoś kto podziela moje upodobania :-)
 
Hello everybody!
Today's my inspiration day.
I made a card with box for Mrs. Beata's birthday.
Intensive, powerful colours. Contrasting connections.
Just yesterday, my son admitted he also really like contrasts.
It's so nice to have someone who shares my preferations :-)








Wykorzystałam piękne papiery z dwóch kolekcji
 
I used beatiful papers from two collections:
W stronę Tęczy 09    La magie Ombre 07   Kulki Styropianowe (2-4mm) - Turkusowe Matowe 
 
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie .
Best wishes


 Bożena Avaler

3 komentarze: