sobota, 25 lutego 2017

Candy z Magiczną Kartką.



 Witajcie.
Dzisiaj obiecana niespodzianka.
 Wiadomość o dołączeniu do DT Magicznej Kartki
było dla mnie ogromną radością.
Więc postanowiłam się ta radością podzielić z Wami i
 obdarować kogoś najnowszymi kolekcjami papierów tego producenta.
 Jestem ich szczęśliwą posiadaczką i zachwycają mnie.
 Mam nadzieję, że i Wam się spodobają.
Pierwsza z nich to Nostalgia,
piękna bogata w zróżnicowane papiery kolekcja.
 Druga to W stronę tęczy.
Zawsze brakowało mi jakiegoś koloru, a tu jest ich aż 15.
 Każdemu się przydadzą.
 Obie kolekcje fajnie się uzupełniają.

 
 


 
 
Jak ją zdobyć?
Wystarczy zgłosić się po nie do 20 marca 2017 r.

1. Udostępnij zdjęcia na swoim blogu z linkiem tutaj.
2. Podlinkuj swoje imię poniżej.

 A jeżeli spodoba się Tobie tutaj i chciałabyś  zostać na dłużej
będzie mi bardzo miło, ale to nie jest obowiązek.

Czekam z niecierpliwością na Was.

Avaler
 

31 komentarzy:

  1. Bycie w DT Magicznej Kartki to wielkie wyróżnienie, Wasze inspiracje zawsze są cudne!
    Banerek u mnie z boku, bo papiery MK kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko po raz kolejny GRATULUJĘ Ci zostania projektantką Magicznej Kartki:). I cieszę się razem z Tobą, że jesteś szczęśliwą posiadaczką nowych, pięknych kolekcji Nostalgii i W stronę tęczy:). Także bardzo mnie urzekły!!! Wspaniale, że się chcesz z kimś podzielić. Jak mówią - nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki i w związku z tym - życzę innym osobom wygrania. Spróbowałam w candy Magicznej Kartki i się nie udało wygrał numer 55 a ja miałam 57, ale to robi wielką różnicę - więc niech tak pozostanie:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i z przyjemnością dołączę się do zabawy:)
    Banerek wisi już na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z calego serca:)! ja rowniez dolaczam do zabawy:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)) czekam na piękne prace z udziałem Magicznych papierów ;) a sama z wielką przyjemnością stanę po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne papiery, więc i ja spróbuję szczęścia :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dołączenia do DT i czekam na piękne inspiracje :) I oczywiście dołączam do chętnych na te cudowne papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kolekcja papierów więc skuszę się i ja, może 7 przyniesie szczęście.. Gratuluję awansu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję miejsca w DT Magicznej Kartki :-D I też się ustawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji przyjecia do Magicznej Kartki :)
    niech to będzie czas inspiracji i wielkiej weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo serdecznie gratuluję Ci dołączenia do tak fantastycznego DT!!! to na pewno będzie wspaniała przygoda, a po tak piękne kolekcje ustawiam się w kolejce:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dołączenia do zespołu Magicznej Kartki. Życzę owocnej współpracy.

    Z przyjemnością spróbuję szczęścia u Ciebie. Oj Nostalgia mnie bardzo kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dołączenia do zespołu. Piękne papiery mają dlatego też pozwoliłam wciągnąć się na listę chętnych na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję dołączenia do DT Magicznej Kartki :)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dołączenia do zespołu i życzę najpiękniejszych projektów :)
    Papiery piękne więc dołączam do zabawy. Pozdrawiam :)
    aSia

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję przystąpienia do zespołu DT i życzę wielu wspaniałych projektów.
    Z przyjemnością się zapisuję. Papiery takie śliczne. Szczególnie Nostalgia przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje .... Nostalgia jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję:) A kolekcje wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :).

    Cudowne papiery chcesz nam podarować :).
    Z chęcią je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!
    Z przyjemnością popracuję z takimi papierami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pragnę ! Baner na blogu: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te papiery robią wrażenie :) Zgłaszam się więc i ja w kolejce :)
    Banerek na pasku bocznym, http://elementymojegozycia.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe papiery i chciałabym by upiększyły moje kartki :-). Zapisuję się . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję DT,papierki cudne. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :)
    Ustawiam się w kolejce po te cudowne papierki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Ostatnio coraz częściej tworzę karteczki z haftami, tak piękne papierki przydałyby się bardzo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli można to i staję w kolejce.
    Gratuluję wygranej :) Piękne papierki przyozdobią niejedną karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Są przydasie (w tym przypadku przepiękne i różnorodne papiery) jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Te cudne papiery przydałyby się do tworzenia kartek wielkanocnych i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń