niedziela, 31 lipca 2022

70 urodziny Jadzi.

Mam koleżankę która w przyszłym roku obchodzi 70 urodziny. 
Jej marzeniem jest by otrzymać z tej okazji 70 kartek. 
Oczywiście bardzo spodobał mi się ten pomysł 
i zapragnęłam wziąć udział w realizacji tego marzenia.
 Pomyślałam że zrobię ją już teraz i moja kartka będzie pierwsza. 
( obudziła się we mnie chęć rywalizacji). 
Ale niestety ktoś mnie wyprzedził jestem druga.
 Ale to nic nadal podium.
 Do wykonania kartki wykorzystałam papiery od Lemoncraft,
jedne z ulubionych Jadzi.










Jadziu wszystkiego najlepszego, niech spełniają się Twoje marzenia. 


A Wam dziękuje za odwiedziny i miłe słowa.




Bożena


1 komentarz:

  1. Jest moja i w rzeczywistości jest piękniejsza, szczególnie zaś te warstwy mnie ujęły. Jeszcze raz serdecznie dziękuję. Teraz muszę poczynić okolicznościowy "pojemnik" na te wyjątkowe kartki

    OdpowiedzUsuń