sobota, 5 czerwca 2021

Wyjątkowa kartka. An extraordinary card.

Dzisiaj kolejna kartka komunijna ale dla mnie wyjątkowa.
 A wyjątkowa dlatego, że powstała dla mojej chrześnicy. 
Jak się okazało trafiłam z kolorystyka w dziesiątkę,
 ponieważ Małgosia bardzo lubi kolor zielony. 
A pomogły mi papiery od Lemoncraft i ich najnowsza kolekcja papierów "Tomorrow"

***

Today, another communion card, but this one's special to me. 
Why? Because this one was made for my goddaughter. 
It turned out I really hit the spot with the colors, Gosia loves green apparently. 
The Lemoncraft papers and their new collection "Tomorrow" helped out a lot.















Muszę przyznać, że i ja bardzo lubię zieleń.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was serdecznie.

I must admit that I also really love green.
Thank you for coming, best wishes everybody!




Bożena

1 komentarz: