wtorek, 6 sierpnia 2019

Męska czy kobieca ? Feminine or Manly?

 Witajcie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę,
którą przygotowałam jako gościnna projektantka dla firmy ScrapAndMe
Wykorzystałam "męskie papiery"  Something.else 
oraz elementy do wycinania Meadow impressions.
Zauroczyły mnie kolory, wzory i jakość papierów.
 W sklepie znajdziecie jeszcze wiele innych pięknych papierów
 oraz  rzeczy przydatne w tworzeniu rękodzieła.
 Polecam.

***

Hello Everybody!
Today I want to show you this card,
I got to make as a featured designer for ScrapAndMe.
I wanted to make use of "manly" papers Something.else
and cut-out elements Meadow impressions.
The colors, patterns and the quality of the papers- it all came
together to create something bigger than the sum of its parts.
You'll find many other beautiful papers and come-in-handy things for hand-crafting.
I approve.


 




  
 
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
 Jest mi bardzo miło.
Miłego dnia kochani.
 
Hey You- thanks, thanks for coming by, all the kind words,
and being your best.
Have a nice day
 
Bożena Avaler

3 komentarze: