poniedziałek, 13 lutego 2017

Karnawał.

 Ta praca chodziła za mną już bardzo długo.
 Ale przyszedł czas najwyższy by w końcu się za nią zabrać.
 Karnawał za chwilkę się kończy,
 dziewczyny już wykonują kartki na komunię.
Więc jest.
 MASKA KARNAWAŁOWA.
Czy ktoś jeszcze chodzi na bale maskowe ?
 Ja raczej już się nie wybiorę, ale maskę mam.
 Nawet do małej czarnej będzie pasowała.
A wszystkim życzę jeszcze cudownych zabaw.
 Dziękuję za tyle miłych słów. Jestem wzruszona.
 
 






 
 
Ściskam wszystkich serdecznie :-)
 
Avaler
 

13 komentarzy:

  1. Ho, ho, ho!!! Cudowna, tajemnicza maska:). Gdyby ktoś ogłosił konkurs - dla mnie właśnie Twoja Bożenko maska by zwyciężyła:). Uwielbiam połączenie czarnego ze złotem - szyk i elegancja:). Koronki, tiule, brokaty etc. - to jest to!!! Wspaniale, że MASKA KARNAWAŁOWA chodziła za Tobą - przynajmniej dostarczyłaś nam pozytywnych wrażeń:). Pięknie by się prezentowała na sesji foto:), a może sobie zafundujesz i nam się zaprezentujesz??? Świetny pomysł z tą małą czarną - maska pasuje idealnie. A może zrobisz jeszcze kilka i zorganizujesz wieczór maskowy:) - uwierz mi byłoby intrygująco:). Buziaki:). Twórz tak dalej:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Ta maska to takie westchnienie. Już raczej nie grożą mi takie swawole. Kiedyś bardzo lubiłam tańczyć. Ale tak się moje życie potoczyło, że nie miałam zbyt wiele okazji. Ale w duszy coś tam jeszcze gra. Dziękuję Kasiu jeszcze raz za miłe słowa, buziaki :-*

      Usuń
  2. Piękna maska karnawałowa! Ja także nie chodzę na bale maskowe, choć... z taką maską - poszłabym, oj poszła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka maska jak kobieta, zawsze wygląda tajemniczo a to jest intrygujące :-) Przynajmniej tak mi się wydaje. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. wspaniała maska! aż żal, że tak mało bali maskowych...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pamiętam już kiedy byłam na zabawie karnawałowej i już się chyba raczej nie wybiorę, ale też i nie żałuję :) Maskę zrobiłaś sobie fantastyczną, wygląda tak tajemniczo... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. A ja czasami żałuję. Ale ponoć nigdy nic nie wiadomo :-)

      Usuń
  5. śliczna! Jeszcze masz jutro czas aby ją wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń