środa, 25 stycznia 2017

Ostatni post.

 I tak oto zakończył się pewien etap w moim życiu.
Powstała ostatnia praca dla sklepu Scrap & Craft.
Dziękuję dziewczynom ze wspaniałego DT.
 To był dla mnie zaszczyt.
 Dziękuję również szefowej Anecie.
Tym razem przedstawiam Wam nie kartkę
ale blejtram lub inaczej podobrazie.
Warstwy, warstwy, papier, media.
 Troszkę inna ja. A może wcale nie inna ?
  Dziękuję, że jesteście ze mną, zostawiacie miłe słowa.
 






 
 
 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)
Avaler

13 komentarzy:

  1. Piękny blejtram - i jakie subtelne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny! i te wszystkie warstwy...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały. Piękne pożegnanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już Bożenko w naszym życiu bywa. Coś się kończy, aby mogło rozpocząć się coś innego i nowego. Pięknie wykonałaś warstwowy i subtelny blejtram:). Wszystko idealnie dopasowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zakończenie jednej przygody, naszczęście już nadchodzą inne.
    Rameczka ładna, ja też podobrazie już zakupiłam i muszę do niego przysiąść mam nadzieje że wyjdzie mi choć w połowie tak ładnie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń