piątek, 3 kwietnia 2020

Dla Alunia/ For Alunia

 Witam Was serdecznie.
Mam dla Was karteczkę dla Małej Aluni.
To wnuczka mojej serdecznej koleżanki.
Jej córka i synowa urodziły dzieci prawie w tym samym terminie.
Jest tylko tydzień różnicy.
Alunia miesiąc temu obchodziła swoje pierwsze urodzinki.
 Wykorzystałam moje ulubione obrazki, od I love digi ze słonikiem.
 Mam nadzieję, że i Wam one się podobają.

***

Hello everybody.
I've got a card for little Alunia today.
She's a grandaughter of my dear friend.
Her daughter and her daughter in law gave birth in almost the same time.
Only one week away from each other.
Alunia was celebrating her 1st birthday a month ago.
I used my favourite pictures, form I love digi with a tiny elephant.
I hope you like them too.
 
 
https://www.etsy.com/pl/listing/742178653/kolekcja-little-elephants-cyfrowy-arkusz?ref=shop_home_active_2




Ciepło Was pozdrawiam, życzę zdrowia.
Dbajcie o siebie:-D

Take care of yourselves :-D
 
 
Pozdrawiam

Best Wishes
 
 
Bożena Avaler

2 komentarze: