czwartek, 22 sierpnia 2019

Roczek Marysi. Mary's first year

Witajcie.
Dzisiaj dla odmiany
 kartka z okazji pierwszych urodzin Marysi,
wykonana jakiś czas temu
ale chciałam ją jeszcze Wam pokazać.
 Kartka miała być kolorowa i koniecznie z sowami.
 
***
Hello Everybody.
Today, to mix it up a card for Mary's first b-day,
made some time ago but I still wanted to show it to you.
The card had to be colorful and with owls
 
 


 
 
Ja też bardzo lubię sowy i z przyjemnością wykonywałam tą kartkę.
Dziękuję za odwiedziny i każe miłe słowo.
Miłego dnia.
 
I like owls too, it was a pleassure to make this one.
Thanks for coming by and all the kindnice words.
Have a nice day.
 
 
Bożena Avaler

4 komentarze:

  1. Prześliczne sówki. A ja uwielbiam jak ktoś robi dzidziusiowe kartki w innych kolorach niż róż/błękit, bardzo mi się podoba to połączenie z zielenią :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i kolorowa, pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka, uwielbiam sowy a te na kartce idealnie pasuja :)

    OdpowiedzUsuń