czwartek, 15 marca 2018

Jestem kobietą.

 Dzisiaj dwa w jednym.
 Chciałam Wam pokazać jedną z moich prac
ale również pochwalić się.
 Ale zanim zacznę chciałam opowiedzieć o dzisiejszym dniu.
 Spotkało mnie dzisiaj bardzo trudne wydarzenie.
 Popłakałam się z niemocy.
A jestem raczej mało płaczliwa.
 I doznałam dzisiaj tyle ludzkiej zupełnie bezinteresownej życzliwości
od zupełnie obcych osób, aż jestem w szoku.
 Z całego serca im dziękuję,
nie wiem jak bym sobie poradziła bez nich.
 Mam również wspaniałych, cudownych przyjaciół.
 Jestem jednak szczęściarą.
Dziękuję Bogu za nich wszystkich.
 
A teraz kartka.
Gdy ją robiłam przyszła mi do głowy
 stara piosenka Edyty Górniak : "Jestem kobietą."
I dla takie fajnej kobiety powstała ta kartka urodzinowa.  
 



 
I jak podoba Wam się moja kobieca kartka ?
 A teraz przechwałki.
 
Będę jeszcze kolejny rok inspirowała Was razem
 
Spotkała mnie jeszcze jedna bardzo miła niespodzianka
ale to następnym razem :-)
 
Dziękuję za odwiedziny , miłe słowa :-)
 Buziaki :-*
 
 
Bożena Avaler
 
 

3 komentarze:

  1. Bożenko kartka śliczna, bardzo kobieca :) Czasem tak nas życie zaskakuje , ale zaciskamy zeby i idziemy do przodu. Jutro bedzie lepiej :) Gartulacje i cieszę się, ze nas dalej inspirujesz w magicznej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napatrzeć się nie mogę jest cudowna!!! Ślicznie ubrałaś tą damę :) Cudowna kolorystka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, kartka jest rewelacyjna! gratuluję serdecznie kolejnego roku z Magiczną Kartką i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń