niedziela, 31 grudnia 2017

Prezent dla Was.

Obiecałam i oto jest.
 Mały prezent dla Was.
Może ktoś miałby ochotę?
 Po pierwsze to już cztery lata minęły jak powstał ten blog
 i zawsze mam wtedy coś dla Was
 a po drugie święta i czas obdarowywania się.
 A oto co dla Was przygotowałam :
 
 
 Papiery w zestawie 10 sztuk kilka z dodatkami do wycinania.
 
 
 Tekturki.
 
 
 Dwa wykrojniki,
 
 
 
 oraz kwiaty.
 
 
 
 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zasady zabawy takie jak zawsze.

 1. Udostępnij zdjęcia na swoim blogu z linkiem tutaj.
2. Podlinkuj swoje imię poniżej.
 3.A jeżeli spodoba się Tobie tutaj i chciałabyś  zostać na dłużej
będzie mi bardzo miło, ale to nie jest obowiązek.
4. Zabawa trwa do 31 stycznia 2017r.
 
 
Ściska Was serdecznie dziękuję za odwiedziny
i każde miłe słowo.
Buziaki.
 
Bożena Avaler.

54 komentarze:

  1. Pewnie, że mi się tu podoba :) Z przyjemnością zaglądam tu od czasu do czasu i podziwiam Twoje prace. Cztery lata to szmat czasu ... Życzę Ci dużo radości z tworzenia i dalszego rozwoju - i blogowego i twórczego :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy bloga i życzę jeszcze wielu następnych!
    Upominki wspaniałe, więc zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że dołączasz do zabawy. Dziękuję za życzenia :-)

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy :)) Życzę Ci wielu kreatywnych pomysłów i lat :)
    Z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy i przesyłam noworoczne serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna nagroda. Życzę twórczych sukcesów i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne nagrody przygotowałaś :) Staję po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje rocznicy i zycze kolejnych super, twórczych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję kolejnej rocznicy i życzę Ci nieustającej weny i wspaniałych inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy mi wyszły z orbit z zachwytu i boję się, że tak mi już zostanie, wiec czym prędzej się zapisuję! Gratuluję rocznicy, życzę wielu takich rocznic i na razie zamieszczam banerek na blogu, ale post oczywiście tez będzie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale! Pozdrawiam i życzę twórczego oraz kreatywnego kolejnego roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy. Życzę pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę następnych wspaniałych rocznic i cudownych prac!!!
    Ustawiam się oczywiście do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy, a po takie cudowności chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne gratulacje! Życzę weny twórczej przez wiele kolejnych lat:) Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności :)
    do zabawy się zapisuję i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie jest u Ciebie na blogu, tworzysz śliczne prace. Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Candy, piękne prezenty i fajny blog. Zapisuję się, ale rok to chyba 2018r:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha,ha masz rację dziękuję :-D

      Usuń
    2. Przepraszam zapisałam się przypadkiem dwa razy, proszę mnie wykreślić z nr55. Przepraszam

      Usuń
    3. Żabka nie pokazała, że jestem już zapisana, a ja byłam pewna, że nie:(

      Usuń
  18. Piękne prace, piękny blog! Gratuluję rocznicy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy i życzę dużo weny aby starczyło na następne lata ;)
    Mam nadzieję, że kiedyś będę tworzyła takie cuda jak ty, w tej chwili zostaje mi się tylko uczyć, ale chętnie będę do ciebie zaglądać i podglądać takie wspaniałe karteczki. Oczywiście chętnie się zapisuję.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężko jest przejść obojętnie obok takich cudowności, więc staję grzecznie w kolejce po nie (post opublikuję później, banerek już wisi) ;)
    Gratuluję rocznicy bloga i życzę kolejnych.
    Obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu. Bardzo chętnie tu zaglądam, bo tworzysz niesamowicie piękne prace :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podążam za tobą i uroczo cukierek, ale nie mogę wejść w link, żeby połączyć ... xxx

    [aNNie]

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne słodkości przygotowałaś na candy.
    Gratuluję kolejnej rocznicy prowadzenia bloga, życzę dużo inspiracji i kreatywności przy tworzeniu nowych prac!
    Pozdrawiam ciepło - Dotka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bożenko, gratuluję wspaniałej rocznicy ( u mnie w tym roku też 4 ). Życzę dalszych twórczych latek i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne prace tworzysz, gratuluję !!! , ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  26. Bożenko gratuluję Ci 4 lat blogowania i życzę wielu następnych, wypełnionych równie pięknymi pracami :-)
    Bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam i pozostanę na pewno na długo. Bardzo podoba mi się Twój styl i gratuluję uczestnictwa w kilku DT, bardzo lubię oglądać prace przygotowywane przez członków DT i nie ukrywam, że są dla mnie często inspiracją do tworzenia swoich karteczek.
    Przepiękną nagrodę przygotowałaś, jak zobaczyłam ten zestaw Stamperiowy to aż mi serce podskoczyło i jeszcze wykrojniki Rosy Owl,tekturki i kwiatuszki..jest wszystko co uwielbiam :-)
    Dobrego wieczoru :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też gratuluję jubileuszu i pięknej "4" :) życzę wielu jeszcze pięknych rocznic i zawsze mnóstw inspiracji :) Pozdrawiam serdecznie i myślę ,że będę Cię odwiedzać w miarę możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello Božena. I'm yor new follower.
    Thanks for the chance to win this wonderful candy.
    Valerija xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i życzę kolejnych lat twórczego blogowania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie tu :) gratuluję rocznicy i ślę życzenia kolejnych twórczych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję rocznicy blogowania życząc pięknych prac twórczych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bożenko serdecznie Ci gratuluję tworzysz i inspirujesz nas cudnymi pracami. Życzę Ci aby wena zawsze Ci dopisywała, abyś miała chęci i siły do tworzenia. Kolejnych wspaniałych rocznic <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje z okazji urodzin bloga :-). Zapisuję się do zabawy bo super niespodziankę przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję oraz kolejnych kreatywnych lat życzę :)
    ps. Wspaniałe cukieraski, z przyjemnością biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wspaniałej rocznicy bloga i życzę wielu następnych udanych lat blogowania.
    Prezenciki dla nas masz wspaniałe, więc grzecznie stanę w kolejce.
    Dopiero od roku "karteczkuję", więc przydasi u mnie nie za wiele. Liczę na szczęście.
    banerek tutaj - https://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję rocznicy .Życzę ciągłego rozwoju , nieustającej weny i dalszej twórczej mocy . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę satysfakcji z prowadzenia bloga, wielu pomysłów i przyjemności w ich realizowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. I just found your blog and see beautiful creations.
    I am your new follower.
    Gr, Elly

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu :) zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy. Mój blog też będzie obchodził niedługo 4 latka.
    Prace prześliczne. Nie mogę się oderwać... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję i życzę kolejnych równie kreatywnych lat! Przepiękne prace! Będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bożenko gratuluję 4 rocznicy blogowania i życzę Ci kolejnych wspaniałych lat rozwoju, inspirowania oraz cudownych, a także wyjątkowych projektów i jeszcze lepszego ich wykonania, aby ten czas był dla Ciebie jak najlepszy:). Z przyjemnością dołączam do zabawy, chociaż szanse są jak ... Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i życzę samych twórczych chwil. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję i życzę dalszych twórczych i pełnych pomysłów lat. Cudne candy, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, ze gdzieś zjadło mój komentarz, ale w kolejce stoję już długo :) Wszystkie warunki spełnione i teraz niecierpliwiee czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń