sobota, 22 kwietnia 2017

Podziękowanie dla chrzestnych.

 Miałam ostatnio przyjemność wykonywać zaproszenia
oraz podziękowania dla chrzestnych dla małej Marcelinki.
I dzisiaj chciałabym Wam pokazać właśnie te podziękowania.
A właściwie jedno ponieważ były dwa takie same.
Zaproszenia były ze zdjęciem, aranżowane w starym stylu, w kolorze sepii.
Więc podziękowania zachowały również ten kolor.
W połączeniu z bielą wyglądają bardzo delikatnie.
 



 
 
A teraz jeszcze podziękowania dla Kasi Hajnas .
Otrzymałam od niej piękną kartkę świąteczną.
 A najbardziej zachwycił mnie fakt że, moja kartka jest wykonana z papierów
w maleńkie latające jaskółki.
Moje ukochane :-* Bardzo, bardzo dziękuję.
 
Pozdrawiam Was serdecznie :-)
 
Avaler.

8 komentarzy:

  1. Pięknie. Elegancko i delikatnie, a połączenie różu oraz bieli dodaje uroczej dziewczęcości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i bardzo eleganckie podziękowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka :)
    Właśnie ukończyłam karteczkę z papierami "W stronę tęczy". W kartkach jestem raczkująca i daleko mi do Twoich ale może się spodoba. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda praca jest piękna bo wkładamy w nią serce i o to chodzi by sprawiało nam to radość :-) Już biegnę oglądać :-)

      Usuń