poniedziałek, 14 listopada 2016

Candy, candy,candy.To już dwa lata.

Witajcie kochani.
Zapraszam dzisiaj na CANDY.
 To już dwa lata minęły od powstania tego bloga.
 Czas na świętowanie.
 Przygotowałam dla Was karton różnych "słodkości".
 Zobaczcie co można tam znaleźć:-)
 A jak znam siebie,  a wydaje mi się, że znam,
 to coś tam jeszcze dołożę.
 


 A znajdziecie tam : stempel, kwiaty, metalowe zawieszki, wstążki,
 koronki, szyszki, pompony, paski papieru, album,
 
 
 Półperełki na taśmie, złote liście, kulki na druciku, małe domki z drewna,
które świetnie nadają się na kartkę
 
 
tiul z brokatem złoty i srebrny,
 
 
No i papiery.
 Świąteczne ale nie tylko.
 Tych raczej nie znacie a przynajmniej niewielu, a są fantastyczne.
Nie są zbyt grube, ale wzory bardzo fajne.
A co tam jeszcze dołożę niech
zostanie tajemnicą i niespodzianką dla zwycięzcy.
 
 
A co trzeba zrobić, chyba wiecie :-)
 
1. Zostań obserwatorem tego bloga, jeśli jeszcze nie jesteś.
2. Udostępnij to zdjęcie na bocznym pasku na swoim blogu z linkiem tutaj.
3. Podlinkuj swoje imię poniżej.
4. Blogi tylko z candy będą usuwane.
 

81 komentarzy:

  1. Niech zgłoszeniem tu bardziej wrócę do blogowania.... Brakuje mi tego gdy teraz większość tylko FB uważa... Pozdrawiam i życzę wielu lat i wielu odwiedzających bloga i ogólnie wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:)) życzę wielu kolejnych lat! Piekne niespodzianki! Szczególnie zachwyciły mnie... koronki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że dołączyłaś i dziękuję za życzenia. A ja tam cały czas dokładam :-)Miłego dnia :-)

      Usuń
  3. Gratuluję dwóch lat blogowania i życzę wielu kolejnych, a można wiedzieć do kiedy jest candy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 31 listopada. Dziękuję za gratulacje :-)

      Usuń
    2. Gratulacje Bozenko! kolejnych bardzo twórczych,cudoenych lat zycze :)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę jeszcze więcej lat twórczego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości zostaje na dłużej i zapraszam w moje progi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych twórczych lat blogowania.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wielu lat owocnych w twórczą wenę i piękne prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najserdeczniejsze życzenia na drugie urodzinki, oby wena i pasja tworzenia nigdy nie przeminęły. Życzę wielu twórczych pomysłów i projektów. Śliczny prezent przygotowałaś na urodziny bloga - wszystko przydatne dla osoby, która zostanie wybrana. Prace bożonarodzeniowe będą wspaniałe z "udziałem" tych piękności:). Osobiście jeszcze nie rozpoczęłam "sezonu" bożonarodzeniowego. Prz okazji zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :-) U mnie też jeszcze sezon nie rozpoczęty, ale już niedługo trzeba zabrać się do pracy :-) Wpadnę w odwiedziny :-)

      Usuń
  9. Najlepsze życzenia- nieustającej weny twórczej na te dwa latka ! Obserwuję już od jakiegoś czasu z przyjemnością.
    Banerek wisi na blogu. A ja mam nadzieję, ze 13 okaże się szczęśliwa, bo takie delicje to chętnie przytulę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 zawsze była dla mnie szczęśliwa. Dziękuję serdecznie za życzenia i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  10. Gratulacje z okazji rocznicy :) I najlepsze życzenia kolejnych twórczych lat! Chętnie zostanę u Ciebie na dłużej (do tej pory oglądałam Twoje prace na blogu Scrap&Craft). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zajrzałaś do mnie, bardzo mi miło że jesteś :-)

      Usuń
  11. Cudowne przydasie chcesz nam podarować. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że się Tobie podobają. Mam nadzieję ,że zostaniesz obserwatorem, jeżeli jeszcze nie jesteś :-)Powodzenia w zabawie :-)

      Usuń
  12. Gratuluję :) Z wielką chęcią dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji dwóch latek =)
    Chętnie się przyłączę do zabawy i zostanę na dłużej =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje prace!!! Gratulacje i zycze niekończacej sie weny twórczej :))
    Ustawiam sie w kolejkę po te cudne przydasie a moze sie uda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle ciepła i miłych słów. Powodzenia :-)

      Usuń
  15. 2 lata bloga to już bardzo dużo - życzę jeszcze wielu wielu kolejnych rocznic i niekończącej się nigdy weny :)
    Po "cukieraski" z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i chętnie przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wielu wielu wielu kolejnych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kolejnej rocznicy blogowania! a piękne rzeczy tworzysz!!! obejrzałam i wpadłam w zachwyt , na pewno będę u Ciebie częstym gościem! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaraz się rozpłynę :-) Dziękuję serdecznie i cieszę się, że jesteś :-)

      Usuń
  20. Jak to dobrze ,że dzięki candy można poznawać nowe blogi :-) Obejrzałam Twoje ślubne kartki i inne ,świetnie wkomponowałaś materiały naturalne :-))) Chętnie zostanę na dłużej ,życzę wielu kolejnych rocznic i czasu na blogowanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że moje prace spodobały się Tobie :-) Witam Cię u mnie :-)

      Usuń
  21. Gratuluję! Życzę wielu kolejnych lat! Ustawiam się w kolejce po te cudne przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę kolejnych przyjemnych lat blogowania!!! Nagrody takie, że aż oczka mi się świecą:))Może to do mnie uśmiechnie się szczęście:)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obs. jako Klaudia Cebula
    2. Udostępniam na wwww.zaklecienaszczescie.blogspot.com (u dołu a nie z boku strony)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łoo! To dopiero cudeńka rozdajesz :) Pozwolę sobie też stanąć w kolejkę. I już oczywiście dołączyłam się do obserwowanych i chętnie zostanę u Ciebie na dłużej, bo już sobie wstępnie przejrzałam Twoje prace i są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję pięknej rocznicy i oczywiście życzę wielu kolejnych i równie owocnych :) Życzę także niekończącej się weny :) Twoje prace są śliczne, mają "to coś". Z wielką przyjemnością zostanę tu na dłużej i będę zaglądała! Nie mam szczęścia do takich zabaw, ale grzechem byłoby nie spróbować, także i ja ustawiam się w kolejce :) Banerek już u mnie :
    http://handmadesyliks.blogspot.com/
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Jest mi niezmiernie miło :-)Trzeba próbować :-)

      Usuń
  26. Gratuluje wspanialej rocznicy i zycze jeszcze wielu , wielu takich wspanialych i tworczych lat, Z przyjemnoscia zostaje u ciebie i staje grzecznie w ogonku po cukierasy. Pozdrawiam serdecznie ze slonecznej hiszpani. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę jakie ciepłe pozdrowienia. Słyszałam, że Hiszpania to piękne miejsce. Dziękuję :-)

      Usuń
  27. Gratulacje z okazji rocznicy:)
    Życzę kolejnych owocnych lat blogowania:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulujemy!!
    Życzymy nieustającej weny ;)
    Pozdrawiamy serdecznie.
    dołączamy również do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję serdecznie tak wspaniałej rocznicy, jesem pod ogromnym wrażeniem piękności tu tworzonych :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepszego i wielu, wielu kolejnych lat blogowania, wspaniałe nagrody, dołączam do zabawy. Banerek u mnie: www.pasjevioli.pl Zapraszam również do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę wytrwałości w blogowym świecie. Piękne prace tworzysz, podziwiam.
    Zgłaszam się do zabawy bo nagrody są niesamowite. Pozdrawiam Cie\ę serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję :) Zgłaszam się i zapraszam do siebie: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Nie bardzo rozumiem "blogi tylko z candy zostaną usuwane?" tzn. jezeli nie bede Obserwatorem? Jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogę wiedzieć co zrobiłam znów nie tak, że nie ma mnie na liście?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  33. Witam. Serdecznie gratuluję 2 rocznicy bloga i życzę kolejnych lat pełnych twórczego zapału...życzę mnóstwa prawdziwych "obserwatorów"...i aby blogowe zycie kwitło i rozrastało sie wzdłuz i wszerz. Obserwuję Cie czasem, tak samo jak i Scrap&Craft oraz wszystkie dziewczyny z Waszego DT po kolei. Domcia to moja była sąsiadla z blokowiska z dzieciństwa i dzieki niej jestem teraz tu gdzie jestem i pisze to co własnie pisze :) Ona mnie tym wszystkim zaraziła. Wszystkie pieknie tworzycie, a ja Wam wszystkim staram sie dorównać, haha.
    Mi własnie wyskoczyły 5 urodziny bloga, na które zapraszam Cie serdecznie (i koleżanki, jesli pozwolisz). Odwiedź mnie także czasem, będzie mi bardzo miło :)
    pozdrawiam
    Oto moje candy, a Twój banerek na pasku z boku:
    http://marzka30.blogspot.ie/2016/11/candy-na-5-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam cię serdecznie, oczywiście zajrzę. Jak to dobrze mieć taką Domcię :-)Dorównać, to chyba nie tak każda z nas jest inna i to jest fajne :-) I tak powinno być :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  34. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Trafilam przypadkiem , ale się rozgoszczę bo piękne prace można u Ciebie zobaczyć do zabawy z przyjemnością dołączę .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Z miłą chęcią staję w tym długim ogonku :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Gotowe ;)
    Wszystkiego dobrego, rozwoju dalszego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Staję w kolejeczce i dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek na pasku bocznym elementymojegozycia.blogspot.com :)
      Zapraszam też do siebie :)

      Usuń
  39. Ale piękne candy z chęcią się zapisuję, obserwatorem zostałam gratuluję także 2 rocznicy bloga

    OdpowiedzUsuń
  40. gratulacje z okazji rocznicy . Banerek wisi na blogu . Do kiedy trwa zabawa ?

    OdpowiedzUsuń