wtorek, 1 grudnia 2015

Wyniki candy.

Dobry wieczór.
Może troszkę późno, ale udało mi się namówić moją " sierotkę" do losowania.
 Syn troszkę protestował ale " kariera "
 jaką może zrobić na moim blogu
 jednak go skusiła i obiektywne losowanie odbyło się.
Nagrodę zdobywa
 
 Gio
 
Serdecznie gratuluję i dziękuję wszystkim za udział w moim candy.
 
 
 

 
 
Ale, że już niedługo zawita u nas Mikołaj,
 a ten dzień
jest dla mnie szczególnie wyjątkowy,
 będzie nagroda pocieszenia.
 Kilka małych drobiazgów które może się spodobają.
 Tym razem będzie to niespodzianka, jak na Mikołaja przystało.
Nagroda wędruje do

 
 
 
"Gio" oraz " Marta Sz" proszę o kontakt, by ustalić gdzie ma trafić nagroda :-)
Pozdrawiam Was serdecznie
Avaler

8 komentarzy:

  1. oooooo !!!! wow !!! ale super !!! dziękuję :) strasznie się cieszę :) Mikołajowo mi się zrobiło <3
    Gio gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn, sierotka spisała się na medal!
    Dziękuję za super zabawę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej :) ale sie ciesze :) tak bardzo mi się podobał candowy prezencik :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń